Retour en teruggave beleid

Chocopresents/Sweetpresents levert meestal Nederlandse en Belgische producten. Alle producten worden individueel en professioneel verpakt. Ook houden wij uiteraard rekening met de houdbaarheidsdatum van onze producten. Toch kan het wel eens voorkomen dat er producten beschadigd raken waardoor u mogelijk de door u bestelde producten niet meer consumeren, met als gevolg dat u dan voor iets betaald heeft wat niet aan uw verwachtingen voldaan heeft. In dat geval zien wij graag een aantal foto's van het beschadigde product. Na ontvangst van deze foto's zullen wij de door u geleden schade volledig vergoeden door de waarde van het betreffende product terug te boeken naar uw bankrekening of u - na overleg - een tegoedbon te verstrekken. Indien wij een product vergeten zijn te leveren, dan zullen wij de waarde van dit product eveneens terugboeken naar uw bankrekening. De meeste klanten van ons betalen achteraf, daarom kunnen we meestal tot een goede oplossing komen. Het factuurbedrag kunnen wij dan aanpassen.

 

Indien wij producten, voor wat voor reden dan ook, niet kunnen leveren dan zullen wij eveneens de waarde van het betreffende product terugboeken naar uw bankrekening. Maar heeft u bijvoorbeeld nog andere producten besteld tijdens uw bestelling, dan kiezen wij ervoor het product dat wij niet kunnen leveren te vervangen door een product (met een zelfde waarde) dat wij wel kunnen leveren en dat u eveneens besteld heeft. Op deze manier blijft u optimaal gebruik maken van het verzendgewicht waar u voor betaald heeft en loopt de verwerking van uw pakket geen vertraging op.

 

Mocht u liever geen vervangende producten willen hebben maar toch liever uw geld terug. Geeft dit dan aan en wij zullen de waarde van de producten die wij niet kunnen leveren terugboeken naar uw bankrekening.

 

Indien uzelf een product besteld heeft, maar achteraf blijkt dat het product niet het product blijkt te zijn dat u wenste, dan is het alleen mogelijk om geld terug te krijgen wanneer wij de producten onbeschadigd retour ontvangen. De verzendkosten voor het retourneren van producten komen voor uw eigen rekening.

 

Pakketten die, in het ergste geval, helemaal niet afgeleverd worden doordat deze bijvoorbeeld zoekgeraakt of ernstig beschadigd zijn, dan vergoeden wij uw totale bestelling, dus alle producten en de daarbij behorende verzendkosten. Verder kunt u er ook voor kiezen, wat de meeste van onze klanten wensen, om een nieuw pakket toegestuurd te zien. In dat geval worden er geen extra kosten in rekening gebracht, omdat wij al onze klanten 100% aflevergarantie bieden en wij u dus gratis een nieuw pakket toesturen.

 

Geniet van onze heerlijke producten!